[ UCZNIOWIE ]

logo BIP
logo 50 lat

klify
Podróż do Wielkiej Brytanii we wrześniu bieżącego roku z pewnością zostanie na długo w mojej pamięci. Poza przepięknymi zabytkami angielskiej architektury mieliśmy okazję poznać brytyjską mentalność i doświadczyć charakterystycznego londyńskiego klimatu. Dover

Największe wrażenie zrobiło na mnie nadmorskie miasteczko Dover, gdzie zdobyliśmy położony w niedostępnym miejscu zamek oraz podziwialiśmy białe, kredowe klify.w Cantenbury

Podobało mi się również tętniące życiem i pełne kontrastów centrum Londynu, gdzie mogłam usłyszeć również mój ojczysty język.

Ta wycieczka zachęciła mnie do tego, aby w przyszłości odwiedzić jeszcze raz Wielką Brytanię i odkrywać kolejne tajemnice tego pięknego kraju.

Miriam Lang klasa 2a

grupaTydzień temu odbyła się szkolna wycieczka do Londynu i wschodniej Anglii. Bardzo mile wspominam to wydarzenie. Wycieczka była bardzo dobrze i profesjonalnie  zorganizowana. Zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc, o których możemy dowiedzieć się z książek, czy z telewizji. Tower Bridge

My mieliśmy okazję zobaczyć je na żywo. Zwiedziliśmy nowoczesny Londyn, imponujący Oxford, zabytkowy zamek w Dover i inne klimatyczne miejsca, takie jak miasteczko Canterbury.

hotel w Margate
Mieszkaliśmy nad morzem w Margate. Naprawdę niezwykle wspominam to miejsce, gdyż codziennie usypiał i budził nas szum morza i śpiew mew. Mieliśmy nawet okazję pojechać do angielskiej szkoły i zobaczyć, w jaki sposób uczą się nasi rówieśnicy. Mieliśmy szansę z nimi porozmawiać, dzięki czemu teraz mamy nowych znajomych z całego świata. Codziennie wzbogacaliśmy nasze zasoby słownictwa, rozmawiając z ludźmi np. na ulicach Londynu, czy w muzeach, a także galeriach sztuki. Bardzo się wtedy zintegrowaliśmy ze sobą. w Londynie

Naprawdę cieszę się, że mogłam wziąć udział w tym projekcie ,ponieważ dowiedziałam się wielu interesujących rzeczy o znanych  miejscach, czy  zabytkach. Przysłowie - „podróże kształcą” w tym wypadku, to za mało powiedziane. Wszystko było dopracowane na ostatni guzik. Dodatkowo świetna atmosfera i dobry humor dopisywały każdemu. Była to najlepsza wycieczka szkolna, na jakiej byłam. Z czystym sumieniem mogę polecić ją każdemu.

Patrycja Tokarz, kl.2J

grupa w OksfordzieW dniach 11.09-18.09 odbyła się wycieczka do Londynu zorganizowana przez Panią Domaradzką. Naszymi opiekunkami była Pani Agnieszka Domaradzka i  Pani Marta  Drewniowska. Zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc, których sama jadąc do Londynu nie wybrałabym, aby zwiedzić.

jadalnia z Harrego PotteraMieszkaliśmy 100 km od stolicy Wielkiej Brytanii. Widzieliśmy średniowieczne miasto Canterbury jako pierwsze. Ma ono niesamowity, swojski klimat. Najbardziej jednak byliśmy zachwyceni Natural History Museum oraz Science Museum.

Byliśmy również w Oxfordzie, gdzie znajdowała się stołówka, w której był kręcony Harry Potter. Parę osób postanowiło wrócić na studia do jednego z wielu  oxfordzkich uniwersytetów za zachętą naszego przewodnika.

wymiana wrazen
Codziennie dostawaliśmy ćwiczenia na komunikację, dzięki czemu podszkoliliśmy swój język. Wieczorem natomiast mieliśmy czas na integrację. Mogliśmy poznać się lepiej i zyskać nowych kolegów w szkole. Każdy znalazł tu coś dla siebie. Mamy nadzieję powtórzyć ten wyjazd za rok.