- Szczegóły
- Administrator
Istnieje możliwość uzyskania wsparcia w ramach konkursu grantowego "Granty PPGR - wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym".
Wszelkie informacje nt. konkursu znajdują się na stronie internetowej: https://gov.pl/cppc/wsparcie-ppgr
Rodzice/opiekunowie prawni składają dokumentację zawierającą:
- oświadczenie (załącznik 7 lub załącznik 8 dokumentacji konkursowej),
- kserokopię dokumentu poświadczającego (jeżeli jest się w posiadaniu takiego), że krewny w linii prostej był pracownikiem zlikwidowanego PGRu oraz
- oświadczenie o wyborze sprzętu (wzór oświadczenia)
w terminie do 2 listopada br. w kancelarii Departamentu Edukacji ul. G. Zapolskiej 4, sala S3, stanowisko nr 1, codziennie w godz. od 8:00 do 15:00.
W przypadku pytań dot. konkursu proszę o kontakt telefoniczny pod numerami: 71 777 78 60 i 71 777 74 06 lub na adresy e-mailowe: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.